Välkommen att kontakta oss, vi hjälper dig!

(Svar på vanliga funderingar finns här nedan)

Vanliga funderingar

Finns det mer än det ni har på webbsidan?

Det som finns på vår webbsidan är plagg som vi testat och har bra koll på och vi kommer fylla på med fler artiklar kontinuerligt. Om ni har önskemål om något så tveka inte på att kontakta oss och berätta vad ni är ute efter så ser vi vad vi kan lösa för er! :)

Kan jag betala på företagsfaktura?

Ja, när du går till kassan finns valet "Företagsfaktura" att välja. Betaltiden är 20 dagar från att vi skickat ordern. Vid val av faktura gör vi sedvanlig kreditkontroll.

Gäller ångerrätt om jag har valt kläder med eget tryck?

Kläder som modifierats med ett tryck har ingen ångerrätt. Därför är det viktigt att du tänker över ditt behov innan du godkänner beställningen.

Hur lång är leveranstiden?

Just nu är leveranstiden ca tre-fyra veckor. Men det kan variera och kommer succesivt kortas ner. Fråga oss så kollar vi på ditt specifika behov.

Får jag korrektur innan ni skickar min order?

Absolut, för att säkerställa att logotypen blir som du tänkt dig avseende storlek och placering kan vi skicka digital korrektur till dig innan leverans.

Vi är intresserade av att göra större beställning, kan vi få provplagg först?

Det brukar generellt inte vara några problem. I många fall är det möjligt att beställa ett enskilt prov utan tryck mot en avgift. Kontakta oss för att höra vilka möjligheter som finns för den specifika produkten du är intresserad av.

Vilka olika tryckmetoder erbjuder ni?

Vi erbjuder flera olika tryckmetoder beroende på material, produkt och önskat resultat. Vi jobbar främst med transferttryck, men erbjuder de vanliga metoderna så som:

  • Screentryck: Hållbart och kostnadseffektivt för större upplagor och färre färger.
  • Transfertryck: Lämpligt för detaljerade logotyper och mindre upplagor, flexibelt på olika material.
  • Brodyr: Ger en exklusiv och hållbar känsla, perfekt för t.ex. pikéer, kepsar och jackor.